Peckanje
(prestaro za odgovor)
Komentar
2006-11-28 19:09:17 UTC
Pozdrav.
Vec zadnjih nekoliko mjeseci(mislim mi se to pojavilo prije najvise
godinu dana) poneki put nakon sexa sa svojom dugogodisnjom curom imam
peckanje po pimpu i svrab.
Ja nisam bio s nikim osim s njom u zadnjih 6 godina, navodno nije ni ona.
Dali je moguce da je razlog tome bakterija u njoj, koja nije nastala
sexom vec na neki drugi nacin?--
""
Sasa [Sason] Miocic @ work
2006-11-28 19:16:45 UTC
/x/

Odi kod urologa.
Komentar
2006-11-28 19:20:20 UTC
Post by Sasa [Sason] Miocic @ work
/x/
Odi kod urologa.
ok , tenks

--1%er--
sa canestenom nakon 7 dana onda idi kod urologa..
mr. E
Odi urologu a cura ginekologu.
Mika
2006-11-28 19:58:03 UTC
Post by Komentar
[...]
cure znaju imati povremeno gljivice iz kojekakvih razloga, ne mora biti da
je preneseno njoj putem sexa....
svejedno odite doturu na pregled....
Simke
prva faza hepatitisa
shelby-eleanor
2006-11-28 20:08:35 UTC
Post by Komentar
Pozdrav.
Vec zadnjih nekoliko mjeseci(mislim mi se to pojavilo prije najvise
godinu dana)
sta si cekao do sad?!
Post by Komentar
poneki put nakon sexa sa svojom dugogodisnjom curom imam
peckanje po pimpu i svrab.
Ja nisam bio s nikim osim s njom u zadnjih 6 godina,
ovo se rijetko cuje... svaka cast ;)
Post by Komentar
navodno nije ni
ona. Dali je moguce da je razlog tome bakterija u njoj, koja nije
nastala sexom vec na neki drugi nacin?--
""
lako moguce da su medjusobno razmjenjujete gljivice, zato odite doktoru :)

--
Posting at the top because that's where the cursor happened to be
is like shitting in your pants because that's where your asshole
happened to be.
Komentar
2006-11-28 22:49:08 UTC
Post by Komentar
[...]
...mislio sam da cu dobiti uglavnom zafrkavajuce odgovore, ali ,
uglavnom nisam :-)..... pa hvala vam !
""
mark
2006-11-28 22:47:41 UTC
Post by Komentar
[...]
6 godina...hmm..stari brijem da ti cigan ne kopa samo po smecu doma kad si
ti na poslu...3.14cku materinu nemres vise fukat ni vlastitu djevojku a da
ne dobijes cohaze...
kelica
lol
kelica
2006-11-29 16:21:20 UTC
--
www.igromdolove.com :-)
Post by kelica
--
www.igromdolove.com :-)
www.igromdolove.com :-)
mark
2006-11-29 23:16:12 UTC
Post by kelica
--
www.igromdolove.com :-)
Post by kelica
--
www.igromdolove.com :-)
Post by mark
Post by Komentar
[...]
wtf? igrom do love me hoces ulovit

Dunja Crnic
2006-11-29 17:20:45 UTC
Post by Komentar
[...]
Drugi nacin je uroinfekt. Uslijed infekcije mjehura, cesto
se dogodi da se vaginalno nasade gljivice.
Jos jedan nacin su antibiotici. Cura zbog upale zuba popije turu
antibiotika i lijepo se obdari vaginalnim gljivicama
uslijed sirokospektralnog unistavanja svih bakterija; i onih stetih
kod zuba, i onih zastitnih u prirodnoj flori vagine.

To su nacesci nacini. Ako ne lijeci stecene gljivice, a kondom
predpostavljam ne koristite kad ste tako dugo zajedno, zarazi
i tebe. Pa ti opet nju natrag, i tako u krug.

A ti odmah udario sumnju da se seksala s nekim drugim. :o)

Dunja