Renata Sopek - pornic
(prestaro za odgovor)
nony
2006-06-19 18:42:46 UTC
Raw Message
Report
jel ima netko link? vidio sam na mobitelu da ima kratak isjecak!
Bla
2006-06-19 18:47:12 UTC
Raw Message
Report
Post by nony
jel ima netko link? vidio sam na mobitelu da ima kratak isjecak!
bolje i to nego da ima kratak iscjedak! ;)
signatjur nije moja furka ;)
Pqu
2006-06-19 19:37:58 UTC
Raw Message
Report
Evo
http://tinyurl.com/kvg3r
Guls
2006-06-19 19:40:39 UTC
Raw Message
Report
Post by Pqu
Evo
http://tinyurl.com/kvg3r
Dosado vraŸja...
Boris Tudan
2006-06-19 20:03:06 UTC
Raw Message
Report
Post by Pqu
Evo
http://tinyurl.com/kvg3r
Joooooj, vid' abjuz sluzbe kako se obradovala tvom postu! :-)
--
Legalize Crime
:-D
Gordan_19
2006-06-19 20:08:47 UTC
Raw Message
Report
Post by Boris Tudan
Joooooj, vid' abjuz sluzbe kako se obradovala tvom postu! :-)
na temelju cega bi on trebao biti abjuzan ?

nisam pogledao link....jel pretpostavljam da broji klikove...al svejedno
zasto bi ga abjuzali
Boris Tudan
2006-06-19 20:37:27 UTC
Raw Message
Report
Post by Gordan_19
na temelju cega bi on trebao biti abjuzan ?
nisam pogledao link....jel pretpostavljam da broji klikove...al svejedno
zasto bi ga abjuzali
Bas zato.
--
Legalize Crime
:-D
Robbi75
2006-06-19 21:22:14 UTC
Raw Message
Report
A kako si se ti samo razocarao :)
:-D
BoBo
2006-06-19 20:57:38 UTC
Raw Message
Report
Post by Pqu
Evo
http://tinyurl.com/kvg3r
volis gledati kako se povecava tudji penis sa tvojom asistencijom?
hor
2006-06-20 11:31:51 UTC
Raw Message
Report
Post by BoBo
Post by Pqu
Evo
http://tinyurl.com/kvg3r
volis gledati kako se povecava tudji penis sa tvojom asistencijom?
A ja volim gledati kako netko vjeruje da se tim klikanjem stvarno povecava
neciji k*rac !
Ifa Quol
2006-06-20 00:34:14 UTC
Raw Message
Report
koji krebil, yebote....
Post by Pqu
Evo
http://tinyurl.com/kvg3r
--1%er--
2006-06-20 07:07:07 UTC
Raw Message
Report
Post by Ifa Quol
koji krebil, yebote....
nauci se kvotat.
hor
2006-06-20 11:30:09 UTC
Raw Message
Report
Evo
0 cm ! Nula !
LeftY
2006-06-19 21:51:47 UTC
Raw Message
Report
nije to sopekica, ja sam isto mislio da je ali nije
to je neka cehinja, ista sopekica...
Ifa Quol
2006-06-20 00:35:56 UTC
Raw Message
Report
da, da, shvatili smo, ona takve stvari ne radi.....
Riwer
2006-06-20 11:42:52 UTC
Raw Message
Report
Daklen Sopekica je ceskinja ?
joso
2006-06-20 12:13:14 UTC
Raw Message
Report
stara prièa, malo se kasni sa informiranjem, veæ par mjeseci postoji taj
navodni porniæ Renate Sopek. Da se ne bi neki nadali previ¹e to vam nije ona
veæ neka maðarska porno glimica koja je ista ona ali ima madeŸ ne mjestu
vrlo vidljivom gdje ga Sopekica nema, davno je to sve bilo i na netu i u
novinama, pratite malo tok informacija